Vil du være en en del af en teknologidreven virksomhed, der er optaget af at gøre en forskel? I Schultz skaber vi IT-løsninger, der udvikler viden, velfærd og vækst til danske samfund. Vi står bl.a. bag et fagsystem, der understøtter landets kommuner i deres vigtige arbejde med at hjælpe ledige i job.
Lige nu søger vi en IT-supporter, som vil være med til at levere en effektiv og kvalificeret IT-support for vores knap 200 medarbejdere.
OM JOBBET
Som IT-supporter bliver du en del af vores IT-support, som står for at supportere kollegaer med teknisk viden, højt serviceniveau og en god og stabil infrastruktur. Vi har ikke en nulfejlskultur i teamet, men man kan godt risikere at skulle bage en kvajekage.
Dine primære opgaver bliver at:
- Yde traditionel brugersupport, både telefonisk, fysisk og remote
- Klargøre hardware, software og mobile enheder
- Vedligeholde og opdatere Windows-udruldning (Image)
- Håndtere remote løsninger, fx Teamviewer og Remote Desktop
- Supportere print- og kopiløsninger
- Håndtere brugerrettigheder i div. systemer, inkl. AD, Office365 mv.
- Håndtere Apple og Android-enheder i Intune
- Supportere AV-udstyr i mødelokaler
- Udarbejde og vedligeholde brugervejledninger
- Håndtere sager i vores ITSM-system
- Visitere og forestå indkøb af software og hardware
- Have en tæt leverandørdialog
- Oplære vores IT-support-elev
- Være med til at sikre et højt IT-sikkerhedsniveau