Brænder du for at coache og løfte fagligheden i teamet? Er du erfaren og teknisk kompetent, og kan du udvise fagligt lederskab? Ønsker du at være med til at sikre grundlaget for, at vores digitale redaktioner kan levere værdi til kunderne? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

Om teamet

Content-teamet består af fem medarbejdere, som primært arbejder med interne systemer til høstning, forædling og konvertering af dokumenter, fx lovdokumenter i XML og PDF, lovguider, domme mv. Teamet har en nøglerolle i at sikre effektiv dokumentproduktion til vores online informationsprodukter, hvilket omfatter både at sikre stabil drift af redaktionssystemer, arbejde med dokumenthøstning fra eksterne kilder via RPA samt nyudvikling i C#/.Net af microservices og pipelines til forædling, konvertering og migrering af dokumenter og metadata. Inden for en overskuelig fremtid skal der arbejdes med udskiftning af legacy-systemer, hvor du får en afgørende og ledende rolle.

Arbejdsopgaver og ansvar

Du kommer til at arbejde med moderne udviklingsplatforme- og værktøjer primært fra Microsoft-verdenen. Dit primære ansvar bliver inden for følgende områder:

  • Sætte retningen for den teknologiske udvikling og agere lead for et mindre team af engagerede og kompetente udviklere.
  • Analysere, designe og implementere løsninger med brug af den nyeste teknologi.
  • Analysere og dokumentere processer og sikre, at der tages hensyn til helheden, og at tværgående hensyn prioriteres og indarbejdes.

Om dig

Du har en relevant IT-faglig uddannelse og har minimum fem års erfaring. Du har erfaringen og kompetencerne til at tage styringen, og du motiveres af at lede og sparre med kollegaer. Du kan nedbryde komplekse krav og formidle løsninger på en letforståelig måde. Du har
erfaring med følgende teknologier:

  • Microsoft .NET
  • ASP.NET
  • C#
  • SQL Server

Det anses som et plus, hvis du har erfaring med nogle af følgende værktøjer:

  • Azure Cloud
  • Docker, React
  • XML/XSLT, RPA
  • Solr eller ElasticSearch
  • Agilt arbejde, Scrum og Kanban

Vi tilbyder

Schultz er beliggende i Spinderiet i Annexstræde i Valby, centralt beliggende tæt på Valby Station. Vi bor i et stort hus med lækre møderum og plads til hyggekroge til både fredagsloungen og bordfodbold.

I Schultz har vi en flad struktur, hvor et væld af forskellige fagligheder arbejder side om side og gør hinanden bedre - vi er fx cirka 80 udviklere, der sidder i et unikt udviklermiljø. Som medarbejder hos Schultz træder du ind på en arbejdsplads, hvor du har stor mulighed for at præge dit eget job. Derudover kan vi tilbyde:

  • En arbejdsplads der har været i rivende udvikling siden 1661.
  • Et job i en innovativ, vidensbaseret virksomhed i stærk udvikling.
  • Udfordrende og varierende opgaver.
  • En arbejdsplads med et højt fagligt niveau og masser af imødekommende og engagerede kollegaer, der omgås hinanden i en uformel tone, hvor vi til tider tager en frisk NERF-gun-kamp eller slapper af over bordfodboldbordet.
  • Fleksible arbejdstider.
  • Frokostordning, massageordning, fredagsbar, løbeklub m.m.

SKAL DET VÆRE DIG?

Human Point er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte direktør Mia Boldsen Müller på telefon 28 66 39 43 eller mail mbm@humanpoint.dk eller rekrutteringsspecialist Caroline Sonne på telefon 50 94 99 66 eller mail cso@humanpoint.dk.

Tiltrædelse er snarest muligt, og der afholdes samtaler løbende. Alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Lidt om Schultz

Schultz har 160 medarbejdere, som alle gør en forskel. Vi har udviklet os fra at være en stærk informations- og indholdsleverandør til nu også at være en markant it-leverandør, der udvikler løsninger til digitalisering af den offentlige sagsbehandling og administration.

Vi er markedsledende leverandør af lovinformationsportaler og IT-understøttelse af arbejdsgange til både private virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder med i dag mere end 700.000 brugere på vores løsninger.