Som kunde, medlem eller borger har vi i stigende grad en forventning om, at den information, vi har brug for, er let tilgængelig døgnet rundt.

Med Schultz Chatbot kan brugerne af jeres hjemmeside få lynhurtig hjælp på alle tidspunkter af døgnet. Når brugeren stiller et spørgsmål, giver chatbotten automatisk svar. Det nedbringer antallet af telefoniske henvendelser og styrker jeres service. 

Din nye kollega

Schultz Chatbot er et stærkt supplement til jeres eksisterende servicekanaler. Chatbotten yder service gennem dialog og en velindrettet brugergrænseflade, og den sender lynhurtigt brugeren videre til det rigtige sted på nettet, uden at brugeren selv skal bruge tid på at klikke rundt på forskellige hjemmesider for at finde svar.

  • Styrk jeres service
  • Udvid åbningstiden til 24/7
  • Nedbring antallet af opkald og frigiv tid til mere komplicerede henvendelser

 

Baseret på kunstig intelligens

Teknologien bag Schultz Chatbot er kunstig intelligens. Det gør Schultz Chatbot til en stærk ressource, som forstår intentionen, der ligger bag spørgsmålet, og som kan være med til at pege på det rigtige svar.

Jo flere dialoger chatbotten indgår i, des bedre bliver den til at forstå spørgsmål og give det rigtige svar. 

Det helt store potentiale ligger der, hvor der stilles mange spørgsmål, som kræver det samme svar.

Schultz Chatbot er en effektiv forlængelse af vores borgerservice.

Marlene Valentin, afdelingsleder, Borgerservice, Tønder Kommune

Styrk borgerservice med en fælles chatbot på tværs af kommuner

I samarbejde med flere kommuner har vi udviklet en fælleskommunal chatbot, der er specialiseret i borgerservice. Chatbotten kan allerede svare på en lang række spørgsmål, fx om pas, kørekort, flytning og navneændring.

  • Få adgang til tværkommunalt indhold, der løbende opdateres
  • Gør brug af en trænet sprogmotor specialiseret i borgerservice
  • Tilføj eget indhold, så chatbotten er skræddersyet til din kommune

En chatbot målrettet a-kasser

Med Schultz Chatbot undgår I at starte fra bunden i jeres a-kasse. I samarbejde med flere a-kasser har vi udviklet en chatbot, der er specialiseret i a-kassens serviceydelser. Chatbotten er branchespecifik og trænet med en lang række spørgsmål inden for a-kassens medlemsservice, fx dagpenge, rådighed og opholdskrav.

  • Få adgang til en trænet sprogmotor og over 100 a-kasse-emner med mere end 1.000 spørgsmål
  • Tilføj eget indhold, så chatbotten er skræddersyet til din a-kasse
  • Bliv en del af et chatbot-community, som løbende vedligeholdes og udvikles af Schultz

Kan en chatbot styrke a-kassernes medlemsservice?

Få tilsendt whitepaper med erfaringer og resultater fra vores chatbot-PoC i samarbejde med tre a-kasser

Model.Image.AltText
Jesper Bo Seidler
Salgsdirektør
+45 41 95 47 47