Ønsker I at forbedre jeres digitale borgerservice, og tilbyde borgerne tilgængelig og effektiv borgerservice.

 

Hos Schultz har vi udviklet en fælleskommunal chatbot til borgerservice indenfor udvalgte områder, som giver kommunen mulighed for at betjene borgeren på alle tidspunkter af døgnet, og som har et stort potentiale i at frigive tid hos den enkelte medarbejder.

 

Schultz’ chatbot er udviklet som en tværkommunal løsning på de borgerserviceområder, hvor alle 98 kommuner yder den samme service overfor borgeren døgnet rundt. Med chatbotten har kommunen adgang til at lave lokale tilpasninger eller udvikle nyt indhold, alt sammen ovenpå en stærk dansk sprogmotor.

 

Vil du vide mere? 

Hvis du vil høre, hvordan I kommer i gang med en chatbot i jeres kommune, er du velkommen til at kontakte Bjarne Houtved.

En chatbot yder service gennem dialog og velindrettet brugergrænseflade - læs hvordan her

Schultz chatbot
En helt ny dimension af borgerservice
Den gode borgerservice skal tænkes ind i al kommunal sagsbehandling
Bjarne Houtved
Salgsdirektør
+45 41 95 47 79