Ønsker I at forbedre jeres digitale medlemsservice ved at tilbyde større tilgængelighed og effektivitet?

 

Hos Schultz har vi udviklet en chatbot, der giver mulighed for at betjene a-kassens medlemmer på alle tidspunkter af døgnet, samt nedbringe antallet af opkald og kø på telefonerne. 

 

Chatbot koncept kan bruges på tværs af alle a-kasser

Kunstig intelligens, herunder NLU (Natural Language Understanding) er fundamentet for Schultz’ chatbot, som hjælper a-kasser med at give medlemmerne nem adgang til information.

 

Med Schultz’ chatbot får I en toptrænet kollega, som kan behandle og forstå spørgsmål stillet i et naturligt sprog. En stærk ressource, som forstår intentionen, der ligger bag spørgsmålet, og som kan være med til at pege på det rigtige svar. Jo flere dialoger chatbotten indgår i, jo bedre bliver den til at svare.

Vil du vide mere? 

Hvis du vil høre, hvordan din virksomhed kommer i gang med Schultz’ chatbot, er du velkommen til at kontakte Kasper Bundgaard på telefon 8177 6844 eller på kab@schultz.dk. 

Kasper Bundgaard
Salgschef
+45 81 77 68 44