Vi har eksisteret i mere end 355 år. Først som trykkeri af alle officielle tryksager og love til i dag at være en digital samarbejdspartner inden for juridisk information og IT-løsninger til bl.a. det offentlige.

Undervejs har vi udnyttet de mange industrielle sceneskift til at flytte virksomheden. I skrivende stund er vi midt i den 4. industrielle revolution, og vi er atter på vej til at udnytte de mange muligheder, som vi er omgivet af. 

 

Vi tager et større ansvar

Vi er stolte af den danske velfærdsmodel. Den er værd at kæmpe for. Så vi sætter en stor ære i at få lov til drive en udvikling, hvor vi med intelligent IT kan sikre velfærden, fastholde retssikkerheden og øge produktiviteten.

Med den historie, vi har, og de kompetencer, vi besidder, er vi forpligtet til at gå et skridt videre, end hvad man kan forvente af den traditionelle IT-leverandør. 

Vi brænder for at skabe øget velfærd og en mere effektiv offentlig sektor. Vi ønsker at tage et større ansvar. Et ansvar for, at vores løsninger skaber de effekter, som vores kunder forventer. 

Vi skal inspirere

Som leverandør til den offentlige sektor har vi et ansvar for at inspirere og sparre med vores kunder.

Vi har et ansvar for nyttiggøre nye teknologiske muligheder og konvertere dem til begavede, brugervenlige løsninger, der skaber værdi. Som vores robot Asta, der gennem robotteknologi og kunstig intelligens assisterer og letter det daglige arbejde for medarbejderne i bl.a. jobcentret. 

Evnen til at kombinere data, viden og IT er afgørende, og her står vi stærkt på grund af vores unikke faglighed.

Vi har en lang historie og unik kombination af faglighed og IT-kompetencer, som muliggør løsninger, der sætter nye standarder for digitalisering af sagsbehandling og borgerdialog i det offentlige.

Simon Svarrer, adm. direktør, Schultz

Vi gør vores kunders mål til vores egne mål

Værdien for vores kunder er i fokus, når vi udvikler vores produkter og løsninger. Vi tilstræber derfor en samarbejdskultur, hvor indsigt og forståelse går hånd i hånd med vores agile processer og kompetencer. Vi har respekt for vores kunders planer og økonomi og siger ikke ja, hvis vi mener nej. Vi forsøger at gøre vores kunders mål til vores egne mål.

Vi hører fra vores kunder, at vi tilbyder en anden kundeoplevelse. At vores løsninger virker. At vi holder, hvad vi lover. Og at vi ved, hvad vi taler om. 

 

Vi vil være bedst

At være bedst er nemt at sige, men svært at praktisere. Det kræver passion, dedikation og en masse flid. 

Når vi gør noget, så går vi hele vejen. Det handler både om indstillingen hos vores medarbejdere og de rammer, som stilles til rådighed, så vores medarbejdere kan præstere på det absolut højeste niveau.

Vi har bevist, at vi kan gøre det, og har mod på mere. Vi kan se, at vi kan gøre en forskel inden for for flere nye områder, og flere potentielle kunder vil derfor opleve en invitation fra Schultz om nye samarbejder.  

Arbejdsplads i særklasse

Vi bliver ikke bedre, end dem vi er. Vores mål er derfor klart. Vi vil være Danmarks bedste IT- og vidensarbejdsplads. Vi skal fastholde og tiltrække markedets stærkeste profiler. Vi har derfor fokus på at skabe unikke rammer for vores medarbejderes udvikling og trivsel.

Personlig udvikling og fællesskaber, både faglige og sociale, er i højsæde. Vores medarbejdere er blandt de bedste i branchen, og vi investerer i at fastholde dette. Din udvikling er lige så vigtig for os, som den er for dig. 

Nyt fra Schultz

Nyt samarbejde om chatbots til kommuner
Schultz og BotXO har indgået samarbejde om at udvikle intelligente chatbots til kommuners borgerservice og a-kasser
20. september 2018
Transactions redefined by Alberto Brandolini
Transactions redefined
Kan vi anskue forretningstransaktioner på en ny og bedre måde?
31. august 2018
Opgør med skarpe sektoropdelte indsatser
Opdatering af den politiske aftale om regelforenkling, der netop er indgået
23. august 2018