Det kan være en god idé at få lavet en gap-analyse, som har flere formål, men hvordan kommer du bedst fra start?

 

Her følger 4 skridt der alle understøtter dit arbejde med en konsekvensanalyse:

 

  1. Lad analysen hjælpe jer med at diskutere og klarlægge forskellen mellem virksomhedens situation og jeres ønskede situation
  2. Skab klarhed over virksomhedens nuværende og fremtidige løsninger set i forhold til jeres kunders behov
  3. Med Drafttit Privacy Evaluation kan I bedre vurdere, om I er kommet sikkert omkring kravene i lovgivningen
  4. Få overblikket over forbedringsområderne, der kan være nødvendige at tilføre.  
PRIVACY E-LEARNING
E-learning-værktøj til beskyttelse af personlige oplysninger for at sikre, at alle i din organisation har en grundlæggende forståelse af personoplysninger og GDPR-overholdelse.
Draftit Privacy Records
Få styr på fortegnelser over behandlingsaktiviteter
Draftit Privacy DPIA
DPIA-værktøjet til beskyttelse af personlige oplysninger hjælper dig med at beslutte, om din organisation skal udføre en DPIA, hjælper dig med at udføre en, når det er nødvendigt og dokumentere resultaterne.
Kasper Bundgaard
Salgschef
+45 81 77 68 44