Se kundecases for
Erhverv og organisationer
Stat
Kommuner og regioner
Opkvalificering af medarbejdere i fagsystemet
Vesthimmerland Kommune knækker koden til løbende opkvalificering af medarbejdere
Bedre dataoverblik hjælper borgere i IPS-forløb hurtigere i gang
Schultz Expose IPS har hjulpet sagsbehandlerne med at holde bedre styr på borgerens placering i forløbet.
SKAB RUM FOR EN TILLIDSOPBYGGENDE RELATION TIL BORGER
Schultz Forum Fortrolig chat er et kommunikationsværktøj til udsatte borgere på tværs af forskellige afdelinger i kommunen.
Stenbroens Jurister: Med Schultz Legal Research har vi en kvalitetssikret kilde med os på gaden
Stenbroens Jurister fremhæver effektivisering af arbejdsgange, demokratisering af juraen og ikke mindst fleksibilitet og mobilitet
DSRF: Med Schultz Legal Research kan vi hjælpe endnu flere udsatte borgere
Schultz Legal Research giver mere præcis juridisk rådgivning og et øget sagsantal for Den Sociale Retshjælps Fond.
Effektiv onboarding og kompetenceudvikling
Schultz Fasit E-learning er modulbaseret systemtræning til digital opkvalificering og strategisk kompetenceudvikling
Hurtigt overblik over borgerens forløb
Samtaleforberedelse Sygemeldte giver bedre samtaler og mere effektive forløb for borgere på sygedagpenge i Holbæk Kommune
Schultz Campus er med til at sikre en fælles faglig linje
Hos Næstved Kommune er strømlinet kompetenceudvikling højt prioriteret
Stærkt grundlag for konkrete anbefalinger
Intelligent Match Borger understøtter samtalen med borgeren i Middelfart og Næstved Kommune
Indblik i data kan styrke samarbejdet på tværs
Data fra Expose Erhverv giver Roskilde Kommune et kvalificeret grundlag for at identificere jobmuligheder inden for alle brancheområder
FOA sikrer medlemmer de bedste vilkår ved arbejdsskader
FOA har byttet lommeregner og blok ud med NemEO Erstatningsberegner
Optimeret kommunikation med borgeren
Slagelse Kommune har med Schultz Forum optimeret deres kommunikation med borgeren
Vejdirektoratets afgørelsesportal gør vigtig viden tilgængelig for borgerne
Hvordan laver man effektiv vidensdeling mellem myndighed og borger? Det har Vejdirektoratet svaret på
Med ED-lovportalen sparer vi tid og skaber kvalitet i vores arbejde
Som hyppige brugere af ED-lovportalen, har DEAS sagt ja til at give os et indblik i, hvordan portalen supplerer arbejdet i et stort hus, hvor mange sager skal varetages
Hurtig reaktion overfor borgeren
På aktiveringscentret F86 i Frederiksberg Kommune bruger de Connect Fremmøde til at føre fravær
Vi vil ikke kun bruge de digitale muligheder halvt
Jobcenter Næstved tilbyder et nyt, optimeret forløb for jobparate kontanthjælpsmodtagere
Vidensdeling er nødvendig for omsorgsområdet
Frederiksberg Kommune er kommet godt fra start med Schultz Vidensplatform
Odsherred Kommune - Schultz Legal Research
Med Schultz Legal Research har juragruppen I Odsherred Kommune fået adgang til en professionel juridisk løsning, der samler al lovgivning, praksis og forarbejder ét sted.