Hvis du vil sikre dig, at du modtager nyhedsbreve fra Schultz, skal du følge nedenstående vejledning for den e-mail-klient, du bruger. På den måde tilføjer du Schultz som sikker afsender, så nyhedsbrevene ikke havner i dit spamfilter.
Microsoft Outlook
Er du i tvivl om, hvilken Outlook version du bruger?
- Vælg "Filer" i Outlook
- Gå til "Office-konto" (Hvis du ikke kan se valgmuligheden Office-konto, skal du vælge "Hjælp")
- Du får vist din version af Outlook til højre på siden
Outlook 2016
- Vælg fanen "Hjem"
- Find det lille "Uønsket" ikon i venstre side af bjælken
- Klik på den lille pil til højre for ikonet
- Vælg "Indstillinger for uønsket mail" nederst i drop-down-menuen
- Vælg fanen "Afsendere, der et tillid til"
- Tilføj "marketing@schultz.dk" i feltet og klik på "OK"
Outlook 2010 og 2013
- Vælg "Startside"-fanen i den vandrette menu øverst i Outlook
- Klik på knappen "Uønsket e-mail"
- I drop-down-listen vælges "Indstillinger for uønsket e-mail"
- Klik på fanen "Afsendere, der er tillid til"
- Klik på knappen "Tilføj"
- Indtast "marketing@schultz.dk" i feltet og klik på "OK"
- Sørg for, at der er sat hak ved "Hav også tillid til e-mail fra mine kontaktpersoner"
- Slut af med at klikke på "OK"
Outlook 2007
- Klik på "Indstillinger" i menuen "Funktioner"
- Klik på "Uønsket e-mail" under "E-mail"
- Klik på fanen "Afsendere, der er tillid til"
- Klik på "Tilføj"
- Indtast "marketing@schultz.dk" i boksen "Angiv en e-mail-adresse eller et internetdomænenavn, der skal føjes til listen"
- Klik på "OK"
Outlook 2003
- Klik på "Uønsket mail" i menuen "Handlinger"
- Vælg "Føj afsender til liste over sikre afsendere"
- Indtast "marketing@schultz.dk" i boksen
- Der vises nu en dialogboks med teksten "Afsenderen af den markerede meddelelse blev føjet til listen over afsendere, der er tillid til"
- Klik "OK"
Gmail
- Klik på den grå trekant i søgefeltet til højre for logoet
- I feltet "Fra" skriver du "marketing@schultz.dk"
- Klik på det blå link "Opret et filter med denne søgning »" nederst til højre i formularen
- Sæt hak ud for "Send aldrig dette til Spam"
- Slut af med at klikke på den blå knap "Opret filter"
Undgå Schultz' nyhedsbreve under Gmails promoveringsfane
Gmail har i 2013 indført et fanesystem, hvor indkommende mails grupperes under fanerne "Primære" til almindelige mails, "Sociale" til mails fra sociale medier og "Promoveringer" til mails, som systemet opfatter som reklame-mails.
Desværre risikerer nyhedsbreve fra Schultz at havne under "Promoveringer", som kan betyde, at du ikke ser vores nyhedsbreve. Det kan du undgå på følgende måde:
- Klik på fanen "Promoveringer"
- Find den seneste mail, som er sendt fra "marketing@schultz.dk"
- Tag fat i venstre side af bjælken med mailens overskrift. Hold venstre museknap nede, mens du trækker mailen over på fanen "Primære" og slipper
- Du ser nu en gul meddelelse med teksten "Samtalen er flyttet til "Primære". Vil du gøre dette for fremtidige meddelelser fra marketing@schultz.dk?"
- Klik på "Ja"
- Du får en gul besked om, at meddelelsen fra denne mailadresse fremover vil blive flyttet til "Primære"
Apple Mail
- Tjek mappen "Uønsket post". Hvis der fejlagtigt er havnet en mail fra "marketing@schultz.dk" i denne mappe, så start med at dobbeltklikke på mailen
- Højreklik på e-mail-adressen i "Fra"-feltet
- Klik på "Føj til Kontakter"
Windows Live Hotmail/Outlook.com
- Klik på ikonet "Indstillinger" i øverste højre hjørne
- Klik på "Flere mailindstillinger"
- Klik på "Afsendere, der er tillid til, og blokerede afsendere" under "Forhindre uønsket mail"
- Indtast "marketing@schultz.dk"
- Klik til sidst på "Tilføj til listen"
Andre e-mail-klienter
Hvis du anvender en anden e-mail-klient end dem, vi har anført ovenfor, skal du kigge i din brugervejledning eller kontakte din leverandør for mere information.