Chatbots til a-kassers medlemsservice
Chatbotten kan bruges på tværs af alle a-kasser med mulighed for at bygge eget indhold og lave lokale tilpasninger.
Databeskyttelsesforordningen (GDPR)
Lovgivningens juridiske krav oversat til forståelige vejledninger og procedurer
Knowledge Management
Vidensportal til systematisk og struktureret opsamling og deling af viden
Schultz Fundament
Fremtidens vidensplatform
Anonymisering
Vi sikrer høj sikkerhed og kvalitet i anonymisering
A-kasser, fagbevægelsen og arbejdsgiverorganisationer
Stærk digital understøttelse af medlemsrådgivningen
Bolig og byggeri
Få overblik over de mange love og regler, der regulerer bolig og byggeri
HR jura
Med den rigtige information sparer du tid og undgår dyre fejl
Produktion
Når compliance er på din dagsorden
Juridisk rådgivning
Når et forkert svar ikke er en mulighed
Sociale organisationer
Få adgang til den samme viden og de samme værktøjer som landets 98 kommuner

Nyt fra Schultz

Schultz’ vækst fortsætter
Schultz har netop aflagt regnskab for finansåret 2018, og resultatet er fordoblet.
2. maj 2019
Sådan bliver chatbots en del af a-kassens medlemsservice
Ønsker I at forbedre jeres digitale medlemsservice ved at tilbyde større tilgængelighed og effektivitet?
24. marts 2019
En chatbot er et fantastisk supplement til de eksisterende kanaler
Hvor a-kassen yder service ud mod medlemmerne. Det helt store potentiale ligger der, hvor der stilles mange spørgsmål, som kræver det samme svar.
24. marts 2019
Jesper Bo Seidler
Salgsdirektør
+45 41 95 47 47