Er du god til at opbygge og vedligeholde stærke relationer? Vi søger en customer success manager, som vil spille en central rolle på vores vækstrejse med digital kompetenceudvikling i landets kommuner.

Du vil blive en del af et dedikeret team, der arbejder sammen om at levere førsteklasses e-learning løsninger til vores kommunale kunder, herunder folkeskoler.

Om jobbet

Som customer success manager får du ansvaret for vores kunder på den digitale undervisningsplatform Schultz Campus. Det gælder særligt folkeskoler, hvor du skal sikre onboarding af nye kunder og problemfri implementering af Schultz Campus.

Du forstår kundernes unikke uddannelsesbehov og vil i samarbejde med teamet skræddersy løsninger, som matcher disse uddannelsesbehov.

Du får derudover ansvaret for at sikre, at kunderne får succes med Schultz Campus - bl.a. gennem tæt dialog og opfølgning på implementering og brug.

Typiske ansvarsområder

  • Onboarde og implementere løsninger hos kunderne
  • Skræddersy løsninger for digital kompetenceudvikling
  • Overvåge og analysere kundeaktiviteteter og resultater for at sikre værdiskabelse og kundetilfredshed
  • Identificere muligheder for udvidelse og mersalg af vores tjenester ved proaktiv kommunikation
  • Håndtere eventuelle udfordringer eller problematikker og sikre rettidig løsning

OM DIG

Vi forestiller os, at du kommer fra det kommunale marked og har erfaring med beskæftigelses- og/eller socialområdet. Du evner at lytte til kundernes behov og omsætte dem til en løsning, og du har flair for at opbygge og vedligeholde stærke relationer med kunderne. Du har en god teknisk forståelse og arbejder med en proaktiv tilgang til kundepleje. Og så er du ikke mindst en teamspiller. Du har også mulighed for at være fleksibel, da der kan forventes stor kundeaktivitet og møder i hele landet.

Den ideelle kandidat har:

  • En stærk baggrund som faglig koordinator, sagsbehandler, digitaliseringskonsulent, socialrådgiver eller lignende.
  • Erfaring med at håndtere komplekse forhold og unikke udfordringer, der kan opstå i samarbejdet med kommuner og skoler.
  • Evnen til at forstå og imødekomme de specifikke behov og krav, som kommuner og skoler ofte har.
  • En veludviklet kommunikationsstil, der er tilpasset både kommunale beslutningstagere og skolepersonale.

 

OM SCHULTZ

I Schultz kommer du til at arbejde med IT-løsninger, der gør en forskel. Vi er ca. 150 medarbejdere, som hver dag arbejder for at hjælpe ledige i job og videreuddanne velfærdsdanmark. 

Vi er specialiseret i fagtech og har et væld af forskellige fagligheder, der arbejder side om side og på tværs. Nogen taler flydende kode, mens andre kender hver en afkrog af beskæftigelseslovgivningen.

Vores struktur er flad og ledelsen transparent, fx samles vi til fælles infomøde hver måned. Vi er også en del gladere end gennemsnittet – faktisk er vores arbejdsglæde blandt landets højeste.

Vi har mere end 360 år på bagen og er ejet af en fond - og det betyder mere, end man lige skulle tro. Læs selv.

Skal det være dig?

Synes du, at jobbet lyder spændende, vil vi meget gerne høre fra dig.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte forretningsdirektør for kommuner Mette Schwartz Hansen på mail msh@schultz.dk eller telefon 26 17 92 16.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og vi behandler ansøgningerne, i takt med at de kommer ind.

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Lær os bedre at kende

Vores strategiske sigte
Flere markeder, større aftryk
Vores historie
Schultz har eksisteret i mere end 360 år
Schultz-Fonden
Vores særlige ejerskab giver os særlige privilegier